OT: Mar a karosszeriasakat is.... + PB hegesztes

Fuzesi Arnold arno at freemail.hu
Tue Sep 2 13:15:53 CEST 2003


gyulolom nem csak az autoszereloket.
Ez a ketto tuti egy olyan allatfaj, amelyiknek nincs se esztetikai, se
szeperzeke.
Ami keves muszaki van/volt azt meg elnyomja a nagy pofaja.

Ott kezdodott a dolog, hogy beragadt  a bal hatso fekem.
Siman be volt rohadva, elofordul.

Szetszedtem darabokra a hatso agyat+feket, kipucevaltam, bezsiroztam, kapott
uj fektarcsat+pofat meg ami kell.
A hatso agynak a zsirzosapkajat en voltam az elso aki leszedte, pedig
svajcban szervizkonyves volt, itthon meg elvileg
normalis szerelohoz hordom aki bizgeralta mar a hatso felfuggesztest, egy
laza zsirzas mibol tartott volna.
(Plane, hogy Lancia buzik, szeretik a markat meg minden)
Ez azert vicces. 212e km van a kocsiban.
Szoval zsir alig volt benne, ami volt az is turos.

A lengokar csere utan az also gombfej csavarjat vagy megteptek mint az
allat, vagy en nem tudom, de meg volt szakadva.
Pestrol hazajottem nagyobb bukkanokban ropogott mint a nyavaja a jobb eleje.
Szepen mozgott fel-le. Kicsit nagyobb bukkano, es kihasal a kerek, aztan
nezhetek.
Aztan volt meg olyan malor is, hogy gazadasra enyhen huzott a kocsi balra.
Ez is regebben volt.
Kerekosszetartas rendben, mi lehet. Szinten laza csavarok miatt. Csuszkalt
elore-hatra a lengokar picit. :)

Naszoval feket osszeraktam.
Elso kerekre ranezek, abban hogy all a fekpofa, ha mar benne vagyok cserelem
ha kopott nagyon.
Rendben. Viszont multkor ment muszakira a kocsi, a kezebenyomtam a
szerelonek ket fekcsovet, hogy ezt cserelje ki.Kicserelte a draga, de a
fekcsovon
levo kis muanyag karikat -ami tavoltartja  a karosszeriatol a csovet ha
izegmozog a kerek- elfelejtette normalisan a helyere csusztatni.
(Magatol nem mozdul el, az tuti)

Frankon elkezdte csuszatolni a fekcso a kerekdobot belul szep femtisztara
egy kis darabon.
Hurra.

Leszedtem a kipufogorendszert is mert lyukas volt a kozepso dob.

Amit csereltek flexi csovet a rendszerben ket eve, annak  tiszta porozus a
hegesztese.
Tiszta salak volt a hegesztes most latszik.
A katalizator helyere (ennyi km utan mar tuti halott, csak fojtja a motort
nameg kiserletezzunk alapon, jobban megy-e a gep :) elmentem csinaltatni egy
csovet.
Vittem a tagnak egy tuzkarikat, es mondtam neki hegeszen ra egy csovet,
olyan hosszut es atmerojut, mint a katalizatore.
Lelkes fiatal srac, 1-2 ora es menjek vissza egy ezres lesz.
Namondom vegre egy normalis.
Erre odamegyek, es elemvag egy harom darabbol osszehegesztett girbegurba
okadekul meghegesztett izet. (60cm volt az egesz, es harom darabbol... :))))
A csovet a marhaja raadasul nem birta belenyomni a tuzkarikaba, hanem elben
hegesztette.
Valszeg sokat birt volna. Eloszor csak kipattog a salak, jon a gaz minden
fele, aztan torik frankon.
Most eppen a ME'Htelepen keresgel alkalmas csovet a gyerek. :)
Kivancsi vagyok mit hoz ossze.

Szoval elegem van, de rendesen.... :)))

Mindent maganak kell csinalnia az embernek, ha normalis munkat akar???
Szerelo utan mostanaban mar panikszeruen nezem meg, hany csavart hagytak ki,
mit nem tettek vissza, mi log.

Legutobb a generatorszijjamat huztak olyan feszesre, hogy meleg motornal
szinte pengett...

Mas:
PB gazzal is szoktak a jonepek acetilen helyett hegeszteni.
Tudtok errol konkretat?

Arnold








More information about the Elektro mailing list