allofutes
pyxys1
pyxys1 at westel900.net
Thu Nov 20 09:52:15 CET 2003
Szia Füzesi Arnold,
Thursday, November 20, 2003, 9:26:19 AM, you wrote:
FA> Nekem mondod? :) Deltaban is ugyan ilyen radiator van mint az enyemben...
FA> Csereltem elozo telen. Szivargott, es allandoan tiszta pa'ra volt a
FA> kocsiban.
FA> Egyebkent mostmar rutinbol megy. Ki lehet szepen huzni oldalra miutan
FA> lebontottam a fel muszerfalat. :)
felét??? mázlista! nekem eccer kellett a léptető motorok cseréje miatt
(hogy az milyen gagyi megoldás, aszittem rosszul látok!!! vami bosch
cucc és nincs végállás kapcsoló a lapátoknál, hanem egy kis "kuplung"
van rajta, tahát, ha a lev.irányitó lapát elér a végálláshoz, akkor a
motor(léptető motor, baromi nagy áttétellel, bika erős) nyomja tovább,
majd mikor már nagyon megfeszül, akkor a kis kuplung izé kattan, megcsúszik.
motor megint nekifeszül, kuplung kiold. és ez így megy az idők végézetéig,
aminek az a következménye, hogy jól elkopik szerencsétlen. aki
tervezte, azt jól megkéne dobálni vele).
jellegzetes hang. klíma be és finom /s-os kattogás a műszerfal
mélyéről. ha ez van, már lehet is szaladni vecsésre egy új
léptetőmotorért. de hogy miért nem szervómotorokkal csinálták meg???
nem értem. nem volt boschéknál akkoriban még szervómotor?
nnna, szal alfában az egész műszerfalat ki kell bontani, még
hozzáértőknek is egy nap ki, egy nap vissza. és közben hogy néz ki az
autó?! sírógörcsöt lehet tőle kapni:-)
--
Best regards,
pyxys1 mailto:pyxys1 at westel900.net
More information about the Elektro
mailing list