ABS

Fabon Imre imcsu at axelero.hu
Sat May 31 20:41:47 CEST 2003


Udv

1. az elozo levelemben emlitettem mi lenne ha egymastol fuggetlenul
fekezgetnenek  a kerekek 
2. az abs csak arra probal koncentralni hogy a kerekek ne csusszanak meg,
azt sajnos nem tudja hogy havon mesz, ahol az allora fekezett kerekek ele
torlodott ho, bizony sokkal tobbet er, mintha szankozol rajta. 
Pecsi vagyok, es hegyoldalban lakok, nekem elhiheted :)
Es egy nagyon fontos dolog. Ha egy autoban nincs abs, az nem azt jelenti
hogy fekezes kozben a kormanyt nem hasznalhatjuk.

Egy pelda. Orfu-rol hazafele jovet (Mecsek, tiszta kanyar az egesz) az
utolso kanyarban besokalltam. Az elso hintat meg ellen tudtam kormanyozni, a
masik oldalra valo atvagodas kozben vilagos volt, egyet tehetek. Blokkolas,
es imadkozas, hogy szembe ne jojjon senki, amig az ut kozepen csuszok
keresztbe.
Mit mondjak. Jovok 1-el a Jo Istennek :))

Vegul, de nem utolsosorban, nem akartam vitat ez ugyben, csak a velemenyemet
 es tapasztalataimat mondtam el.
Vallom hogy az ember csak a sajat karan tanul, igy ettol a hite, senkinek
nem fog valtozni ABS ugyben
Mindentol fuggetlenul balesetmentes, es ABS-hasznalat mentes kozlekedest
mindenkinek :)

Imi
 
-------Original Message-------
 
From: elektro at tesla.hu
Date: 2003. május 31. 18:39:07
To: Fabon Imre
Subject: Re[2]: ABS
 
Szia Fabon,
 
Saturday, May 31, 2003, 3:29:15 PM, you wrote:
 
FI> 1. Mivel egy kerek megcsuszasa esetem blokkolja a tobbi fekerejet, igy
FI> csuszos, laza talajon lenyegesen rosszabb az ossz fekhatas
ezt vitatom. sõt, ez biztosan nem így van. ha egy kerék megcsúszik,
akkor azon szünteti meg a fékhatást annyi idõre, amig az érzékelõje
szerint megint nem forog. a többiektõl függetlenül.
 
FI> 2 . Nezd meg a fekut hosszat egy trutymos szakaszon a ket rendszerrel,
vagy
FI> ereszkedj le egy fagyos utszakaszon :)
nem hosszabb. a fagyos útszakaszon (ha nagyon lejt), akkor padló
fékkel kell leereszkedni és az abs biztosítja azt, hogy tudod
kormányoznui az autó. ugyanez abs nélkül: ha egyszer megcsúszik, akkor
imára fel, Isten majd segít. ja meg jól kitámaszt, hogy a
becsapódáskor ne nagyon halj meg.
 
FI> az elozo ket autom Audi volt, a jelenlegi se egy gagyi (V6 Syncro) de az
ABS
FI> mindketto eseteben hatrozottan szar.
akkor nem tudod használni.
mellesleg mikor kerülsz olyan helyzetbe, hogy bekapcsoljon? nekem az
autómban 400ezer kilóméter van, de nem igen kellett akkorákat
fékeznem, hogy bekapcsoljon. télen, norvágiában...talán.
 
 
 
FI> Imi
 
 
 
FI> -------Original Message-------
 
 
 
FI> From: elektro at tesla.hu
 
FI> Date: 2003. május 31. 13:12:42
 
FI> To: elektro at tesla.hu
 
FI> Subject: Re: ABS
 
 
 
FI> At 13:03 2003. 05. 31. +0200, you wrote:
 
>>En azt tartom felhaboritonak, hogy a legritkabb esetben kikapcsolhato.
 
>>Csuszos uton, rossz uton, padkara hajtva, netan hirtelen manover utan
 
>>keresztbe allva garantaltan noveli az elhalalozasi tenyezot
 
 
 
 
 
FI> pontosan miért is zavar hogy van ? :)
 
FI> Lehet hogy a WVben annyira rossz, ezt nem tudhatom, de azért én 2 évig
 
FI> jártam abs-es autóval és ha megint lesz pénzem uj kocsira abban is lesz
 
FI> erre esküszöm.. :)
 
 
 
FI> Ant
 
 
 
 
--
 
Best regards,
  pyxys1 mailto:pyxys1 at westel900.net
 
 
---------------------------------------
Legyszi ezentul az elektro at tesla.hu
cimre kuldd a leveleket
.


More information about the Elektro mailing list