ABS
pyxys1
pyxys1 at westel900.net
Sat May 31 18:38:47 CEST 2003
Szia Fabon,
Saturday, May 31, 2003, 3:29:15 PM, you wrote:
FI> 1. Mivel egy kerek megcsuszasa esetem blokkolja a tobbi fekerejet, igy
FI> csuszos, laza talajon lenyegesen rosszabb az ossz fekhatas
ezt vitatom. sõt, ez biztosan nem így van. ha egy kerék megcsúszik,
akkor azon szünteti meg a fékhatást annyi idõre, amig az érzékelõje
szerint megint nem forog. a többiektõl függetlenül.
FI> 2 . Nezd meg a fekut hosszat egy trutymos szakaszon a ket rendszerrel, vagy
FI> ereszkedj le egy fagyos utszakaszon :)
nem hosszabb. a fagyos útszakaszon (ha nagyon lejt), akkor padló
fékkel kell leereszkedni és az abs biztosítja azt, hogy tudod
kormányoznui az autó. ugyanez abs nélkül: ha egyszer megcsúszik, akkor
imára fel, Isten majd segít. ja meg jól kitámaszt, hogy a
becsapódáskor ne nagyon halj meg.
FI> az elozo ket autom Audi volt, a jelenlegi se egy gagyi (V6 Syncro) de az ABS
FI> mindketto eseteben hatrozottan szar.
akkor nem tudod használni.
mellesleg mikor kerülsz olyan helyzetbe, hogy bekapcsoljon? nekem az
autómban 400ezer kilóméter van, de nem igen kellett akkorákat
fékeznem, hogy bekapcsoljon. télen, norvágiában...talán.
FI> Imi
FI> -------Original Message-------
FI> From: elektro at tesla.hu
FI> Date: 2003. május 31. 13:12:42
FI> To: elektro at tesla.hu
FI> Subject: Re: ABS
FI> At 13:03 2003. 05. 31. +0200, you wrote:
>>En azt tartom felhaboritonak, hogy a legritkabb esetben kikapcsolhato.
>>Csuszos uton, rossz uton, padkara hajtva, netan hirtelen manover utan
>>keresztbe allva garantaltan noveli az elhalalozasi tenyezot
FI> pontosan miért is zavar hogy van ? :)
FI> Lehet hogy a WVben annyira rossz, ezt nem tudhatom, de azért én 2 évig
FI> jártam abs-es autóval és ha megint lesz pénzem uj kocsira abban is lesz
FI> erre esküszöm.. :)
FI> Ant
--
Best regards,
pyxys1 mailto:pyxys1 at westel900.net
More information about the Elektro
mailing list