Volt villam de mar kocsi klima
pyxys1
pyxys1 at westel900.net
Thu May 29 09:42:49 CEST 2003
Szia Biro,
Thursday, May 29, 2003, 9:27:15 AM, you wrote:
BT> Hali!
BT> - Tegnap nekem is kivul parasodott, pont ott ahol a kilepo
BT> hideg levego az ablakot elerte, Mondjuk mindez akkor
BT> lejentkezett csak amikor lassan mentem max. 40Km/h (dugo)
BT> Amint felgyorsultam 60-70Km/h fole egybol eltunt a para.
BT> On Thu, 29 May 2003 09:16:00 +0200, SZIGETI Szabolcs wrote:
>>> Amikor fazok akkor kikapcsolom es meg percekig kapok hideg levegot
>>> az athult csovekbol. Amikor erzem, hogy meleg van, akkor
>>> ujra bekapcsolom.
>>> Mi a velemenyetek ? Jol gondolkodok, hogy ezzel uzemenyagot
>>> sporolok az allando bekapcsolashoz kepest ?
BT> ...
>>En inkabb klima be, es a futessel is radolgozom, ha nagyon hideg lenne. A
>>rendszert ez nem zavarja, sot, paras meleg idoben kifejezetten kellemes,
BT> - Igyvan automata klima is igydolgozik, klima mint elottem irtak
BT> mindig megy, es a hozza kevert meleg levegovel lehet szabalyozni.
ezzel kicsit vitatkoznom kell, mert (ugyan nem tom, hogy más autókban
hogy van, enyém alfa164) nálam az autómata klima úgy műk, hogy
beállítom, hogy 21fok és innetől kezdve mindent maga csinál a követkző
képen: amíg melegebb van fúj mint állat(ilyenkor marha zavaró,
felhuzott ablaknál lobognak a füleim :-)), mágneskuplung behuzva. ahogy
közelíti a kijelölt hőmérsékletet, kezd visszeveni a propellerből, de
kuplung még mindig folyamatosan behuzva. amint eléri a belső
hőmérséklet a kijelöltet, propeller egészen lelassit, kuplung ki.
hiszterézis kb 0,5fok. ha nagyon felmenne a hőmérséklet, akkor a
propeller is gyorsit. télen, detto csak nem kuplungozik, hanem meleg levegő.
de az biztos, hogy nem megy folyamatosan a kompresszor, hanem kapcsolgat.
olyat nem is tudom,hogy hogyan tudnék csinálni, hogy hűtök is meg
fűtök is egyben.
Best regards,
pyxys1 mailto:pyxys1 at westel900.net
More information about the Elektro
mailing list