mazda 626D
Trebitsch
trebi at algoritmic.hu
Wed Mar 26 10:56:24 CET 2003
Nincs mit, szivesen. Az autoban a hibak legtobbje baromi egyszeru... Mint ez
is.
Azer turelem az fog kelleni hozza, mert teljesen lelegtelenedni csak szep
fokozatosan, 6-8 teljes folmelegedes-kihules ciklus utan tud a rencer.
Folmelegedeskor mindig kinyom valamennyi levegot a tagulasi tartalyba,
lehuleskor meg vizet sziv vissza. Figyelj ra, hogy a tagulasi tartaly aljaig
meno cso sehol ne tudjon "falsot szivni", mer akkor visszafele is levego
megy! A processz kozben persze fogy a viz a tagulasi tartalybol, de ez
termeszetes - csak figyelni kell, hogy ne fogyjon ki.
Az viszont lehetseges, hogy nem artana nemi trisos vizzel atobliteni a
rencert. Annak a dzsuvanak ott nem volt semmi keresnivaloja. Ha van meg
benne trutyi, az elo fog kerulni ujbol, es megint eltom csovet ahol tud.
Leginkabb itt ezen a szakaszon ahol most is, mer itt kozlekedik leglassabban
a viz.
Persze egy probat meger a dolog, ha ugy 2 het mulva meg mindig tiszta a
tagulasi tartaly, meg atjarhatok a csovek, akkor nem erdemes szuttyogni
vele.
Ambar: mikor volt cserelve a hutofolyadek? 2 evenkent le kell cserelni, mert
szerves anyagok is vannak benne, amik lebomlanak. Savas lesz a folyadek, es
korrodalja foleg az aluminium dolgokat lyol. Ebbol szokott szarmazni a
trutyi... :)
Udv: Trebitsch
----- Original Message -----
From: "Radó Zoltán" <zrado at leasingtechnology.com>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Wednesday, March 26, 2003 10:38 AM
Subject: Re: mazda 626D
> Uram! Ön az én megmentőm.... Igaza vala... Olyan dzsuva volt a
> kanyarban...... :-(( És a visszafolyó szelepet is megtaláltam... :-))
> Megcsináltam... Úgyhogy remélhetőleg mostmár nem lesz vele gond... Este
> tesztelem...
>
> Köszönet!
>
> Zoli
>
>
> ----- Original Message -----
> From: "Trebitsch" <trebi at algoritmic.hu>
> To: <elektro at tesla.hu>
> Sent: Wednesday, March 26, 2003 9:23 AM
> Subject: Re: mazda 626D
>
>
> > ----- Original Message -----
> > From: "Radó Zoltán" <zrado at leasingtechnology.com>
> > To: <elektro at tesla.hu>
> > Sent: Wednesday, March 26, 2003 9:13 AM
> > Subject: Re: mazda 626D
> >
> >
> > > Na, akkor tökön is szúrnám magam... :-))
> > > Már többen mondták, hogy önmagától lelégtelenedik, de nem tudom, hogy
> jut
> > le
> > > azon a kb 20cm-es függőleges szakaszon a levegő?
> >
> > Ugy, hogy a vizpumpa kergeti. :)
> >
> > > Amire még kiváncsi lennék, hogy hogy is működik ez a
kiegyenlítőtartály
> > > rendszer. Pontosabban a hűtő sapkájába épített nyomásszabályzó. Az
odáig
> > ok,
> > > hogy ha nő a nyomás, akkor egy idő után a rugót felnyomva nyílik a
> szelep
> > és
> > > a víz a tartály felé megy. De hogy jön onnan vissza?
> >
> > Hutosapka: 2 szelep van benne. Kifele, a tagulasi tartaly fele 0.9 bar
> > tulnyomasnal nyit, befele meg azonnal, az egy sima visszacsaposzelep. A
> > sapka kozepen van, nezd meg alaposan.
> >
> > > Másik dolog, hogy a tágulási tartály tetejébe van valami
nyomásszabályzó
> > > építve? Bármelyik irányból fújom, nem sikerül átfújnom...
> >
> > A lyelexerint a tagulasi tartalyod tetejebe egy dugulas van epitve. :)
> > A hutotol jovo cso leer az aljaig, odavissza azon kozlekedik a viz. Ezen
> > megy ki a levego is, amikor atjarhato... :)
> > A masik cso az csak a tul sok vizet engedi ki a szabadba, illetve azon
> > keresztul "lelegzik" a tartaly, ez a tartaly tetejetol indul.
> > De ennek is atjarhatonak kell lennie.
> > Szerintem fogj egy darab jo kemeny drotot, aztan purgald ki a
> > csoveket/tartalysapkat, mingyar le fog legtelenedni.
> >
> > Trebitsch
More information about the Elektro
mailing list