ABS
Trebitsch
trebi at algoritmic.hu
Sun Jun 1 22:47:22 CEST 2003
----- Original Message -----
From: "HWSW Famulus" <hwsw at famulus.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Thursday, May 01, 2003 10:38 PM
Subject: Re: Re[2]: ABS
>
>
> > Udv!
> >
> > En is erre szavazok :]
> > (kemenyseg-tol fugg a deformalodas merteke
> > sulytol fugg a targy lassulasanak merteke az utkozesben)
> >
> >
> >
> > > > Kamazrol, es 4000 G gyorsulas eri a bennuloket. Igaz, kozben nem fog
> > > > serulni a kasztni... :)
> > > > Persze a Kamaze se. Csak ott megmarad a sofor.
> > >
> > > Igy van! Ilyet - mas szavakkal - en is irtam.
> > > Szoval megintcsak egyetertunk.
> > > Ha explicite nem is, de iplicite benne van a szovegedben, hogy
> gyurodesileg
> > > nem a tomegaranyok a dontoek.
> > >
> > > hjozsi
> >
> > Denes
>
> Az eszme futtatasomban en felteteleztem, hogy a ket auto nagyjabol azonos
> kemenysegu es rugalmassagu.
Pont errol van szo, hogy ez nem igy van, ha egy terepjaro/teherauto (
=alvazas konstrukcio) es egy onhordo kasztnis, gyurodo zonas szemelyauto
utkozik. Ilyenkor bizony a szemelyauto gyurodo zonaja fogja megallitani a
Kamazt. Az meg b at szik gyurodni, mer nem szokasa.
> Ahogy a gyakorlatban azert kb. igy is van, tessek ezert vegig gondolni a
> puskagolyo es vascso peldat ugy hogy
> azonos jellemzojuek az anyagok akkor mi marad csak a tomeg es a sebesseg
> jatszik....nem?
Oooo... Ize. Mi van? :)
Trebitsch
More information about the Elektro
mailing list