OT kerdes
pyxys1
pyxys1 at westel900.net
Sat Jul 12 13:14:10 CEST 2003
Szia AntForce,
Saturday, July 12, 2003, 12:08:32 PM, you wrote:
A> Neem kösz, olasz autot inkabb nem :)
nem mondtam, hogy Neked adom, csak azt, hogy kinyitom.
A> fiatokat kaptam anno kolcson 3-4 eves
A> autok, mig nem volt kocsim.. ott tanultam meg milyen az hogy akkor megy a
A> belso vilagitas ha nyomom a dudat, meg ha akkor kapcsol be a digit klíma
A> ha belemegyek egy gödörbe de full erõvel a képembe nyomja a meleget akkor
A> :) nomeg hasonlo elmenyek :)
biztos volt már autószerelõnél! nekem eddig volt 8 olasz
autóm(lancia-k és alfák) és 2 japán(micsubisi honda), de ilyenek
soha nem fordultak elõ. volt egy hondám(civic coupe), m3-ason
jöttem haza, 160-al. széllökés, autó másik sávba át.
remegõ térddel hazajöttem, majd meghirdettem és azóta nem kell 5e
km-enként acpumpát cserélnem.
én azt tudom ennyi évnyi vezetés után, hogy jó érzés beülni és vezetni
a 164-es alfát. ezt eddig nem éreztem másik autóban. a 155-ös alfámban
sem. (bezzeg a lancia-ban!, de az más téma).
A> Az az alfa is elegge beteges volt, lambda
A> szonda esos idoben nem mukodott, ezenkivul konstans 17-18 litert
9órán át 186-os átlaggal (klimával) 11,2L/100km a fogyasztása a
3.0V6-nak. (kiel-hegyeshalom)
A> fogyasztott ha toltuk neki és azért annyira nem ment,
enyém most 10éves, 410e km van benne, de 7s alatt még mondig felmegy
100ra a kmóra.
A> vezermuszij ldobta magat 70e kmnel, szoval voltak erdekes dolgok...
pont annyi a csereperiódus. mellesleg ez a szíjnak is függvénye, mert
láttam már olyan szíjat, ami 3000 km után fényes volt. vmi spanyol
gyártmány...szíjfeszitõ görgõt is sikerült már venni úgy, hogy
kicsomagolás után már benne volt a homok. :-)
A> Japan kocsinal is, de ott pl az hogy a szervizkonyvben nem az az olaj volt
A> beleirva a valtohoz ami igazabol belevalo azert egett szet az egesz es
A> nemcsak en jartam igy vele) de az csak a magyar kepviselet igenytelensege
A> volt..
minden autó itt romlik el. amiótan nem hordom szakszervízbe, én
szerelem a korábbi levelemben írt módon, azóta semmi nem zörög, semmi
nem hiányzik, nem mennek idõ elött tönkre az alkatrészek, stb.
valahogy így lehet ez minden típussal. faternek a mercije
(230E)...(ilyet sem vennék. igénytelen, puritán) évek óta
nem tudják megcsinálni neki, hogy legyen normális alapjárat. a
vezérképviselettõl kezdve a tuti sufniig mindenhol járt vele,
mindenhol állítanak vmit, de az autó csak egyre szarabb.
A> Ant
szerintem hagyjuk a témát, biztos a tökük tele van a többieknek az
autózással.
szia
--
Best regards,
pyxys1 mailto:pyxys1 at westel900.net
More information about the Elektro
mailing list