Re: ReRe: Fordulatszám érzékelés - kiegészítés

Trebitsch trebi at algoritmic.hu
Tue Jul 8 12:32:19 CEST 2003


----- Original Message ----- 
From: "safi" <safi at mail.externet.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Tuesday, July 08, 2003 12:34 PM
Subject: ReRe: Fordulatszám érzékelés - kiegészítés


>
> >
> > ui: A hagyományos módszerek miért nem jók?
> >
> >
>
> Szia!
> Nagyon sok gk típusban kellene mérni a fordulatszámot, a rendszer
megbontása
> nélkül, - már ha lehetséges - , ezért gondoltam a tárgybeli megoldásra.
> (aholis nem kell megbontani semmit, és nem kell áttételt számítani)
> Egyébként melyik a hagyományos módszer ?

Hagyományos módszer: benzineseknél a gyújtás jeleit, dízeleknél pedig a
generátorból kivezetett váltófeszt mérik.
Esetleg használhatod a Forma-1-es módszert, ahol a versenytársak motorjait
firgelik.
Mikrofon, jelanalízis, mérés, kijelzés... Itt csak a hengerszámot kell
beállítani.   Ehhez egyáltalán nem kell csatlakozni, lehet elemes is.

Trebitsch



More information about the Elektro mailing list