Re: ReRe: Fordulatszám érzékelés - kiegészítés
Trebitsch
trebi at algoritmic.hu
Tue Jul 8 12:32:19 CEST 2003
----- Original Message -----
From: "safi" <safi at mail.externet.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Tuesday, July 08, 2003 12:34 PM
Subject: ReRe: Fordulatszám érzékelés - kiegészítés
>
> >
> > ui: A hagyományos módszerek miért nem jók?
> >
> >
>
> Szia!
> Nagyon sok gk típusban kellene mérni a fordulatszámot, a rendszer
megbontása
> nélkül, - már ha lehetséges - , ezért gondoltam a tárgybeli megoldásra.
> (aholis nem kell megbontani semmit, és nem kell áttételt számítani)
> Egyébként melyik a hagyományos módszer ?
Hagyományos módszer: benzineseknél a gyújtás jeleit, dízeleknél pedig a
generátorból kivezetett váltófeszt mérik.
Esetleg használhatod a Forma-1-es módszert, ahol a versenytársak motorjait
firgelik.
Mikrofon, jelanalízis, mérés, kijelzés... Itt csak a hengerszámot kell
beállítani. Ehhez egyáltalán nem kell csatlakozni, lehet elemes is.
Trebitsch
More information about the Elektro
mailing list