OT: nightmare

Erdös Zoltán silverst at axelero.hu
Mon Jul 7 23:15:51 CEST 2003


Hali!

Amit leirsz, nem csak autora igaz. 
Igaz ez lakasra, hazra, ami eppoly nagy ertek... csak evek mulva jossz
ra, mert a kis trehanysag addigra okoz komoly beazast...

De lehet ilyen akar szamitogepszervizben is... hisz a legfeltettebb es
legtitkosabb adataidat tartalmazza a vincsi...
Es nemegyszer hoztak mar hozzam 'vadiuj' gepet, amiben a garcimke
szerint koros alkatreszek dolgoztak.

En magam reszerol igyekszem korrekt lenni, a gepeket lehetoseg szerint a
kuncsaftnal javitom, de barmikor nezhetnek, es megfelelo felaert
tanacsokat is adhatnak...8-)))
De komolyan. Lehet hogy nem divat,de javitas kozben az erdeklodo
kuncsaftnak mondom, mit csinalok, miert... 
Ettol meg nemlesz szakember, de nem erzi ugy, hogy kihagytak... vagy
atverik... 
Sot nyomtatonal direkt jo, mert a minimal karbantartast legtobben
megertik, es csinaljak. Utalok sokat autozni egy semmi kis
fejpucolasert...

Ja es az ilyen kuncsaft legkozelebb is hiv... esetleg evekre szolo
uzleti kapcsolat lesz... volt mar ilyen szerencsem... '

Bye! E.Z. 

Acs Gabor írta:
> 
> Sziasztok,
> 
> A történet valahol ott kezdődik, hogy az ember vesz néhány millióért (vagy
> százezerért) egy autót. Végülis mindegy, mennyiért, az egyik legjelentősebb
> vagyonunk az autónk. Addig nincs is baj, amíg csak használod, a standard
> javításokra akár be is engednek a szervízbe. De mi van akkor, ha egy barom
> megnyomja valahol, és lakatosműhelybe kell menned?
> Na, itt kezdődik a rémálom. A kocsidat még a széltől is véded, aztán neki esik
> valaki (azt már nem tudhatod, ki, mert nem engednek hozzá, akár tanuló is lehet)
> a gyorsvágóval, kalapáccsal, hegesztővel, stb. Lehetnél okos, hogy ne úgy, ne
> oda, de nem mehetsz be, úgyhogy fekete doboz: a karosszériaelemek minden
> javítást eltakarnak.
> A hab a tortán, hogy legalább pár napra, de inkább hétre ott kell hagynod,
> akármi a baja, a szervízben pedig aki kapja marja...
> 
> Így jönnek létre a pár javítással később kiderülő kis csavarodások a kaszniban,
> széteső futóművek, hiányzó tömítések, kicserélődő akksik és computerek,
> átégetett kábelkorbácsok, dadogó szenzorok, lehámló festékrétegek.
> 
> Amiket itt leírtam, nem kitaláció, mind valós eset maszek és szakszervízben
> vegyesen 'gyűjtve'. Nem tudom, mi lehet a megoldás, ebben kérem tanácsotokat.
> Talán legjobb lenne, ha nem tartanánk autót, de arra mégis szükség van. Van
> olyan lakatosműhely, ami megbízható, és beengednek?
> 
> Gábor
> 
> ---------------------------------------
> Legyszi ezentul az elektro at tesla.hu
> cimre kuldd a leveleket




More information about the Elektro mailing list