Off, szemetkedes a katyukkal
Trebitsch
trebi at algoritmic.hu
Mon Jan 27 19:36:41 CET 2003
> jó Neked, hogy van időd ilyeneket számolni:-)). mindensetre az én
> tapasztalatom egybeesik a Te számításaiddal, minnél gyorsabban át a
> kátyukon, annál kissebb a baj. 180 fölött már szinte nem is érezni
> lyukakat, szinte siklik az autó :-)).(a puhatestüek meg anyáznak
> erőteljesen, meg jó sárosak lesznek, ha nem elég gyorsak:-))) gondolom
azért sokat számít az is,
> hogy milyen nehéz az autó. nekem 1750kg emiatt sana van egy kis hátrnya a
Itt jon be a rugozatlan meg a rugozott tomeg aranya. Meg a
lengescsillapito... Ha eleg nagy a rugozott/rugozatlan tomeg aranya, es jo a
csillapitas, akkor eppen kifele "kemeny", tehat nagyon igyexik nem
beleengedni a kereket a katyuba. Feltetelezve, hogy a kasztni vizszintes
marad.... :)
Suzukival nem erdemes kiprobalni, mert ha az ara'ny rosszabb (konnyu
kocsiknal mindig) akkor az egesz auto dol bele a lukba, kerekestul.
Trebitsch
More information about the Elektro
mailing list