befecsi ido vs. turbo
Agrizli
angyal at helka.iif.hu
Wed Feb 19 16:32:40 CET 2003
>Elméleti jellegü kérdés:
>
>Figyelembe veszik egy turbos/injectoros autónál a turbo túlnyomás okozta
>befecsi mennyiség csökkenést vagy ezzel nem foglalkoznak és rábízzák a
>labda-szondára?
Nehezen, de megertettem. Szerintem, elvi sikon gondolva igen.
Ha a turbo harom bart tud, akkor a benzinnyomast meg kell novelni.
A turbo nem egy elmeleti elem(belso ellenallasa nem 0). Jelleggorbeje van. A
terfogataram meghatarozza a nyomast, A hengerek szivasakor nagy a mennyiseg
ekkor boven lecsokken a nyomas 3 bar ala. Amint feltoltodik (ekkor mar benn
a benya nagy resze) csokken a mennyiseg es no a nyomas. A vegnyomast eleg a
vegere elerni.
Ha feltoltesz egy kondit 10 voltra, csak a vegen 10 V
P.H. agrizli
More information about the Elektro
mailing list