repcsi - ernyo
Hidvegi Jozsef
jhidvegi at alarmix.net
Wed Aug 27 04:36:01 CEST 2003
> > meg mechanikai serules (toresekre) is szamitani kellene.
> eges...
Mar 8-900 km/o-nal? Nem gondoltam volna. Biztos?
Kulonben a mechanikai hatasra azert gondoltam, mert mar 120-nal eleg jelentos
ero hat a karomra, ha kitartom az autobol. Es az ero nem linearisan no a
sebesseggel.
(Megkerdehetne valaki a Baumgartner Zsolttol, hogy 300-nal mit erez a fejen. :-)
Bar meg van tamasztva, meg nem teljes terjedelmeben van kinn, de megis.)
> > tomeg- es feluletfuggo, ezert helyesebben: mekkorak lehetnek a feluletre
hato
> > erok?
> Nem sok. a legkor felso retege annyira ritka, hogy nincs igazi
> kozegellenallas, viszont a fellepo surlodas miatt minden eleg...
Akkor viszont volna ertelme olyan mentokabint csinalni, aminek van elore fuvo
raketahajtomuve, hogy a lassulasi idot leroviditse. A kabin kicsi lenne, eppen
csak akkora, hogy elferjen benne a szemelyzet berogzitve, esetleg folyadekban.
Az egesz gep tomegene ez a toredeke lehetne.
Kulonben lattam kepet az ursiklo levegobe erkezeserol, persze modellben. Tenyleg
szinte lapjaval erkezik? Tehat egyaltalan nem ugy, mintha egy repulogep
leszallni keszulne, hanem hasaval elore, max az orra picit elorebb van? Ilyenkor
mi a beavatkozo szerve a vezerlesnek, ha tenyleg igy van? Netan tomegeket helyez
at a gep kulonfele reszein? Mast kevesbe tudok elkepzelni.
hjozsi
____________________________________________________________________
Miert fizetsz az internetert? Korlatlan, ingyenes internet hozzaferes a FreeStarttol.
Probald ki most! http://www.freestart.hu
More information about the Elektro
mailing list