fagyasztas - auto
Acs Gabor
agabor at electrodesign.hu
Fri Aug 22 12:23:39 CEST 2003
Köszi, ki fogom próbálni!
Gábor
----- Original Message -----
From: "Trebitsch" <trebi at algoritmic.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Friday, August 22, 2003 10:35 AM
Subject: Re: fagyasztas - auto
> ----- Original Message -----
> From: "Acs Gabor" <agabor at electrodesign.hu>
> To: <elektro at tesla.hu>
> Sent: Thursday, August 21, 2003 11:50 PM
> Subject: Re: fagyasztas - auto
>
>
> > mert egy hülyegyerek belém tolatott, és a javításhoz le kellett szerelni a
> > hűtőt. Az már más téma, hogy leengedtek egyúttal az automata váltóolajból
> is, és
> > nincs ember, aki pontosan meg tudná mondani, hogy mennyinek kell lenni az
> > olajszintnek, vagy hogy kell-e cserélni valaha az életben.
>
> Automata váltó olajszintjét az ehhez tartozó nívópálcán kell kuksizni.
> Kétemberes: üzemmeleg motornál az egyik áll a féken, és közben D-ben van a
> váltó; a másik meg nézi a nívót. Minimum és maximum közt kell lennie, mint a
> motorolajnál.
>
> > Korábban úgy hallottam, a tiszta fagyálló túl vad, és lassan kikezdi a
> hűtő fém
> > alkatrészeit. A szerelő szerint viszont ez csak régen volt igaz.
>
> Hát harapni nem szokott - viszont a fajhője a fagyállónak jóval kisebb, mint
> a víznek. Azaz kisebb a hőszállító képessége. Szal: vagy készre kevert
> fagyálló (ezt már tényleg nem kell higítani :), vagy 50-50% tömény
> fagyálló/desztillált víz.
> Csapvizet ne tegyél bele semmiképp, mert a vízkő miatt nyáron felforr, télen
> meg nem fűt majd.
>
> Trebitsch
>
More information about the Elektro
mailing list