ismet generator

Fekete Robert frobesz at axelero.hu
Tue Aug 19 09:06:23 CEST 2003


az a legnagyobb problema hogy pontosan tudd tartani az 50Hz 230V-ot
nem egy szeru dolog ezek a kis honda mocis járgányok mezanikusan max 0.5
Hz-et csúsznak el ha már folyamatos a terhelés
és persze a fesznek sem szabad ingadozni ám
ha ezt megcsinálod akkor a végén ott vagy a babetta mocival meg az egyfázisú
gerjesztotekercses generátorral hogy mi a francé nem vettem egyet készen!


FRob

Minden megoldhato legalabb egyszer
es ha mar egyszer megoldhato...
www.fandf2000.hu
----- Original Message ----- 
From: "Gyapai Jozsef" <gyapo at axelero.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Tuesday, August 19, 2003 9:00 AM
Subject: Re: ismet generator


>
> >En is igy gondoltam, csak szamolj, vagy merd meg: a melyhutoben egy kb
150W-os
> >kompresszor van. A cirko me'lyen ez alatt van. Hozzaveszel meg 80W-ot
mondjuk
> >4-5 db vilagitasra, egy 50W-os wellert, es kesz. Max 400W-ra jon ki, de
tuti,
> >hogy csak csucsban, nem osszesen vegig. Ha meg a normal hutot is
hozzaadod,
> >lehet, hogy neha tartosabban meglesz a 400W. Minek ide 2-3 kW-os
generator
> >szazezrekert?
>
> Ja. Ha mar elektro meg barkacs, csinaljunk aggregatort!
> Fogunk egy 50 kobcentis segedmotorkerekpart meg egy combosabb gepkocsi
> generatort. Es a hatso kerekkel meghajtjuk, dorzshajtassal meg egy kis
> attetellel. Fogyaszt orankent 2-3 l benzint es termel 2-3 kW-ot. A
> generator nem tud ennyit, de 500-600 W korul tudhat, meg persze kell hozza
> inverter is. Nem tudom 230-as generatort lehet-e venni valahol es ha igen
> mennyiert. Kell egy ventilator is a motornak.
>
> Udv.:
>
> gyapo at axelero.hu
>
>



More information about the Elektro mailing list