Gyujtas
Szali Sandor
szali at freemail.hu
Thu Nov 14 18:39:00 CET 2002
Hello VFX
>> +Nade akkor miert van, hogy novelve az elogyujtast az auto JOBBAN
megy,
>> foleg ha a benzinnyomast is novelem. Tehat en pont forditva
>> _tapasztalom_, fekpadom nincs, az elogyujtas novelessel no a
hatasfok,
>> megis olvad a hengerfej.
>
>Nem tudom, csak talalgatok. Normal korulmenyek kozott a fo munkavegzes
a
>dugattyu lefele indulasakor van. A ter tagul a gaz nyomas csokken ->
>munkavegzes miatt, a homerseklet nem emelkedik az egekbe, hiszen
>terjeszkedik a gaz.
>Ha a gyujats meg a "suriteskor" bekovetkezik a terfogat meg csokken
vagy
>nem no jelentosen, munkavegzo kepeesege a gaznak joval nagyobb (a
>nagyobb nyomas miatt), de - velemenyem szerint ilyenkor a homerseklet
is
>nagyobb, a nyomassal egyutt. A 600 fokon olvado aluminium, ezt mar nem
>toleralja.
+Ez lehet tenyleg.
Hello JOzsi
>>>Szerintem itt egy erzekcsalodasrol van szo.
A hatasfok hetkoznapi mutatoja pont a motor melegedese. Ha mar a huto
nem kepes
legyozni a veszteseget, akkor tuti szar a motor hatasfoka, meg a
lehetsegeshez
kepest is.<<<
+En nem irtam, hogy jobban melexik a motor!!!! (bar mastol hallottam
ilyet, de nem irtam, mert en nem tapasztaltam) Pillanatnyi ho/nyomas
viszonyok miatt olvad az alu. (lehet, hogy a dugattyu is alu)
Olvadni pedig olvad, mert mashonnan nem kerul a gyertyara. szetszedeskor
gondolom nem csak a gyerrtyan latni.
Sanyi
More information about the Elektro
mailing list