Autoriaszto. bocs, hosszu

Gyapai Jozsef gyapo at axelero.hu
Wed May 29 19:23:18 CEST 2002


>Pl. igen jo otletnek tartom a felnyithatatlan motorhaztetot. A 
>zarszerkezet at van alakitva, es egy kulon, de a kz-tol es riasztotol 
>fuggetlen aramkoron levo kz motor nyitja, utasteri rejtett kapcsoloval.

Akkor megint elohozom nagyapam otletet. Kell a karburatorra szerelni egy 
elektromos csapot, ami elzarja az uzemanyag utjat. Dizelnel az adagolo ele. 
Ezt a csapot ugy kell valasztani, hogy 12 V-tal ne mukodjon, valami 
magasabb feszrol nyisson csak. A magasabb feszt egy kiontott elektronika 
allitja elo egy specialis kulcs behelyezese utan. Ez lehet egy ures 
telefonkartya, vagy egy kifurkalt muanyaglap, valami egyedi.
Jon a rablo, jarmu nem indul. Belenez a motorhazba, eszreveszi ugyan hogy 
mi a helyzet, de nem tudja megkerulni benzincsovel, mert kozvetlenul a 
karburatoron van, legfoljebb leveri, de akkor mar nem nagyon fog beindulni. 
Rateszi a 12 V-ot, de azzal nem mukszik. Az elektronikan nincs kapcsolo, a 
tolvajnak kulcsa nincs, legfoljebb szetveri, de abbol nem lesz uzemanyag.

Masreszt a gsm telefon hasznos lehet. Parezer egy hasznalt keszulek, 
parezerert egy evig jo a kartya, es egy PIC-kel nem lehet tul bonyi hogy 
folhivjon ha balhe van.

Udv.:

gyapo at axelero.hu





More information about the Elektro mailing list