Autoriaszto. bocs, hosszu
Gyapai Jozsef
gyapo at axelero.hu
Wed May 29 19:23:18 CEST 2002
>Pl. igen jo otletnek tartom a felnyithatatlan motorhaztetot. A
>zarszerkezet at van alakitva, es egy kulon, de a kz-tol es riasztotol
>fuggetlen aramkoron levo kz motor nyitja, utasteri rejtett kapcsoloval.
Akkor megint elohozom nagyapam otletet. Kell a karburatorra szerelni egy
elektromos csapot, ami elzarja az uzemanyag utjat. Dizelnel az adagolo ele.
Ezt a csapot ugy kell valasztani, hogy 12 V-tal ne mukodjon, valami
magasabb feszrol nyisson csak. A magasabb feszt egy kiontott elektronika
allitja elo egy specialis kulcs behelyezese utan. Ez lehet egy ures
telefonkartya, vagy egy kifurkalt muanyaglap, valami egyedi.
Jon a rablo, jarmu nem indul. Belenez a motorhazba, eszreveszi ugyan hogy
mi a helyzet, de nem tudja megkerulni benzincsovel, mert kozvetlenul a
karburatoron van, legfoljebb leveri, de akkor mar nem nagyon fog beindulni.
Rateszi a 12 V-ot, de azzal nem mukszik. Az elektronikan nincs kapcsolo, a
tolvajnak kulcsa nincs, legfoljebb szetveri, de abbol nem lesz uzemanyag.
Masreszt a gsm telefon hasznos lehet. Parezer egy hasznalt keszulek,
parezerert egy evig jo a kartya, es egy PIC-kel nem lehet tul bonyi hogy
folhivjon ha balhe van.
Udv.:
gyapo at axelero.hu
More information about the Elektro
mailing list