Motorkerekpar akku

Gyorgy Varga gylab at matavnet.hu
Fri May 3 10:56:06 CEST 2002


5/2/2002 6:25:00 PM, Angron <bodnar.bela at freemail.hu> wrote:

>Szia Gyorgy!
>
>Thursday, May 02, 2002, 5:53:05 PM, you wrote:
>
>> 5/2/2002 4:31:12 PM, Angron <bodnar.bela at freemail.hu> wrote:
>>>Nem próbáltam még ki, de talán legegyszerûbb, ha egy gépkocsiba betéve
>>>a saját akkujával párhuzamosan. Ott tuti nem lépi túl a 14V-ot, és a
>>>saját ütemében töltõdik.
>
>> Ne is probald! Nem lesz aramkorlat, nagyon nagy lesz a toltoaram, azt viszont megint csak nem szabad. Az Ah kapacitas tizedevel szokas az 
olomakkut 
>> tolteni, akkor megy bele a legtobb, es nem teszi tonkre,
>
>>          Gyorgy Varga
>> --== GyLAB BT. - Budapest ==-- 
>
>Ezzel nem értek egyet. A motoromban sincs áramkorlát, mégis egész jól
>érzi magát benne. Sosem kellett tölteni csak tavasszal, mert az elsõ
>indítás az sok indítozással jár.
Maga a dinamo korlatoz, nem tud nagyobb aramot, mint amit elbir az akku.



>Mi történik másképp a motorban és az autóban? Még nem gondoltam bele
>mélyen és kíváncsi vagyok.

Csak annyi, ha akkura kotod, akkor nem lesz aramkorlat, az akku meg siman kinyom 200A-t is.
Az autoban egy generator van, annak viszonylag stabil, terhelheto a kimenete. A motornal kulon tekercs hajtja, generatoros, vagy kulon (gerjesztett) 
dinamos motorban bizony van toltesszabalyzo!

         Gyorgy Varga
--== GyLAB BT. - Budapest ==-- 






More information about the Elektro mailing list