Uzemanyagszint
GF.
g.fer at axelero.hu
Thu Jun 13 23:52:53 CEST 2002
----- Original Message -----
From: VFX <info at vfx.hu>
To: <elektro at irisz.hu>
Sent: Thursday, June 13, 2002 9:48 PM
Subject: Re: Uzemanyagszint
> Hali!
>
>
> > És ha tovább visszük az elõzõ ötletet? Tehát a külsõ csõ tetejét nem
> > kinyitni, hanem lezárni egy nyomásadó kütyüvel. Van ilyen cél IC is.
>
>
> Akkor viszont homersekletet is kell merni, mert a zart terben ez is
> jelentosen befolyesolja a nyomast!
>
Ha a "mosogatogepes megoldasra" gondolsz, azt ugy kepzeltem el, hogy
pl. ha a tank szellozese mar megoldott, tehat nyomas nem alakul ki benne,
akkor a csap es a karburator koze teszunk egy ipszilon elagazot es
a szabadon maradt csore tesszuk a nyomaserzekelot, ha felunk, hogy
a benzin tonkreteszi, ugy tegyunk koze egy hosszabb csotoldatot, úgy hogy
levego maradjon az erzekelo elott a csoben.Ha a tank /pl. sapka szelepes,
stb/nyomas ala tud kerulni, marad a kulso szellozo cso - mar ahol eleve nem
igy
volt.
Ez esetben - ha a kulso csovet is en rakom be, a csap es a karbi koze
4-es elagazot teszek. 1. a csapra, 2. a karbira 3. felfele a szellozocsore,
4. a nyomaserzekelore.
Ha a "nyitott" kulso csobe dugott pl. kapacitiv meroszonda a szimpatikusabb
megoldas, akkor ertelemszeruen itt is csak y elagazo kell, ha meg gyarilag
benne volt az alulrol felfele meno szellozocso, egyszeruen beledugjuk a
szondat.
Elkepzelhetonek tartanek meg egy a benzincsapnal bevezetett erzekelo
megoldast is. Pl a csap altalaban fuggolegesen allo, de a femhaztol
itt elszigetelt, esetleg ,meghosszabbitott femszuroje lenne a pl. kapacos
erzekelo egyik tagja masik a tank femhaza, de ha ez nem jarhato ut
akkor a szurore szerelhetnenk az erzekelo tobbi reszet .A gond mar
csak a tomites .
Behatolasi, leagazasi lehetoseg meg a mar mashol is emlitett, sok motornal
a tank ket fele't osszekoto benzincso is.
More information about the Elektro
mailing list