olaj a tuzreoff+olajnyomas?
György Varga
gylab at matavnet.hu
Thu Jun 13 11:27:30 CEST 2002
6/12/2002 9:06:35 PM, Dukai Zoltan <dzoolee at yunord.net>
wrote:
>Inkabb le kell esztergaltatni a hengerfejbol! es pakolast
is vekonyat
>valasztani, esetleg ki is hagyni... ;)))
Egyhengeres leghuteses ketutemure gyarilag nem tesznek. Egy
keskeny perem csak, aminek fel kell fekudnie. Ha mar ossze-
vissza van csavarodva, akkor kell csak, bar akkor inkabb el
kell vinni gepmuhelybe felsikoltatni. Az en gepem is
tuningos, majdnem hozzaer a dugo a gyertyahoz.
>u.i. A simsonok mekkora max sebesseget tudnak? (nem
iszonyatos osszegek
>rakoltesevel...)
S50 50ccm, 3 seb: 40km/h, de csak szelcsendben.
S51 50ccm, 4 seb: 50km/h
S51 70ccm, 4 seb: 60km/h, de ha szembeszel van, akkor is!
ugyanez tuningba, nagy elso lanckerekkel, emelt
kompresszioval 90-100, de azt mar nem birja sokaig a
fotengelycsapagy, es a haza. Utazoban en 60-70-re huzom,
ekkor meg van tartalek, es jol is gyorsul.
Ami erdekes, hogy a Szepvolgyi uton az S50 csak bizony
egyesben ment 2-vel, a 70-es tuning harmasban 40-45-tel!
Egyebkent meg iszonyatos osszeg, mert borzalmasan draga az
alkatresz. Nem olcsobb, mint akarmelyik nyugati gephez. Az
utangyartott alkatresz ugyanis nem er semmit. Az sem
mindegy, hogy ki csinalja, nagyon sok a kokler. Simsonhoz
van egy nagyon jo szakszerviz, a Tabori. Korrektek.
György Varga
...--- *** --- ...
GyLAB BT - Budapest
More information about the Elektro
mailing list