valto

Angron bodnar.bela at freemail.hu
Tue Jul 30 11:01:51 CEST 2002


Szia Fekete!

Tuesday, July 30, 2002, 7:59:17 AM, you wrote:
> hát ez jó :-)
> kipörgésgátló a mozdonyba :-)
> abs is van benne ? :-)
Teljes mértékben. Az új InterCity kocsikon már tárcsafékek vannak
blokkolásgátlóval. Hosszútávon olcsóbb, mint a kerekeket
újraszabályozni egy-egy vészfék után.
Ja, az újraszabályozás hosszadalmas, és drága dolog.
A kocsit
- ki kell vonni a forgalomból,
- el kell vinni a műhelybe,
- zsámolyt ki kell venni a kocsi alol,
- zsámolyrol le a lengelyek,
- abroncsot (nem gumi) be kell szamályozni spéci szerszámgépekkel,
- ellenörizni az egészet,
- majd vissza az egész.

MÁV ismerős szerint 1-2-3 vészfék után az ABS már erősen csökkentette
a költségeket, növeli az kereken levő abroncs élettartamát.

> de végül is miért ne?
> FRob

Más: Bátyámok vonattal (MÁV) jöttek haza, és az egyik kocsi
generátorának az csapágya szorult. Inkább mentek vele még 3 állomást
(állomásonként hosszas oltás), mert ez egy sinpáros rendszeren van, és
nagyon költséges lett volna máshogy megoldani.

-- 
Udv,
 Angron                            mailto:bodnar.bela at freemail.hu






More information about the Elektro mailing list