Autos dolgok
Szali Sandor
szali at freemail.hu
Tue Jan 15 21:10:48 CET 2002
Szia!
Foleg azert nem ertem az enyemet, mert egybol a szivoszelephez nyomja, az
meg tutira mindent besziv onnan szerintem, nem maradhat a kovetkezo ciklusra
is, ugyhogy el kellene talalni az idopontot. Azt se figyeltem meg persze,
(habar van egy LED bekotve az injektorokra nem gyarilag :), hogy ahogy no a
fordulatszam, ,(es a beszivott levego), surubben pislog-e, vagy csak tovabb
marad nyitva. Ugy remlik, hogy mintha az atlagfenyeroben nem is lenne nagy
valtozas, (pedig muszaj, tenyleg az alapjarat, es a padlogaz 6000-es
fordulaton kozott azert egy LEDen qrva nagy artlagfenyerokulonbseget kellene
latnom ugye?) talan kicsit surubben pislog.
Ra kellene kotni egy zarasszogmerot. Meg frekimerot.
Sanyi
>> A befecsi is termezodiagramos. De gozom sincs, hogyan tud mukodni
fordszam
>> erzekeles nelkul. Es hogyan lehet jo az, hogy egyszerre pakolja a benzint
>> mind a 4 hengernek. Bar lehet, hogy van olyan idopont minden ciklusban,
hogy
>> mindegyik szivoszelep zarva van, es ezalatt minden uzemallapotban be
tudja
>> spriccelni az elegendo mennyiseget. De akkor is kellene hogy tudjon a
>> ford.szamrol, es a hengerek helyzetrerol. Marpedig ilyen info nem megy
bele.
>> Max. a legmennyisegmero hullamzasa.
>
>A mechanikus befecskendezeses rendszerekben is csak a legmennyisegmero
>jele alapjan dolgoztak. Igaz, ott az (egyetlen) injektor allandoan uzemelt
>es a benzinnyomast szabalyoztak a hatuljaban.
>
>udv,
>Viktor
More information about the Elektro
mailing list