trafo szamitas, sufnituning
Angron
bodnar.bela at freemail.hu
Fri Aug 30 13:40:42 CEST 2002
Szia!
Friday, August 30, 2002, 12:33:34 PM, you wrote:
>> > Az akkumulatorokat, a villanymotort es generatort is tartalmazo
>> > lendkerek peremen kell elhelyezni, igy egyik sem jelent felesleges
>> > plusz sulyt. A lassitaskor visszanyert energiat a lendkerek
>> > felporgetesere hasznalni, a lendkerek energiajat az akku toltesere
>> > hasznalni...
Szerintem ez felreertes volt. Nem a lendkerek tarolja az energiat,
hanem a fotengely lendkerekere gondolt az iro. SzVSz.
>> Szerintem egy ekkora lendkerek kanyarban leropitene az utrol! ( lasd
>> giroscop)
> Vizszintesen beepitett lendkerek kell, esetleg 2 egyforma szemben forgo...
> Az akkumulatort meg ne ugy kepzeljuk, hogy egy rakas gepkocsi olomakku
> ul a lendkerek keruleten, hanem sok kis cella sorban. Ceruza akku :)
>> ..kozvetlen a fotengelytores utan :)
Ne vedd ezt komolyan! Lasd Smile :))))
> Na de komolyan, igazi ellenerv?
> Udv: Po:li
Gazdasagossag. Sajnos csak akkor eri meg igazan a dolog, ha nagy
tetelben gyartjak, nem pedig sufniban. :((
Valamint az olajlobby ellene van minden ilyen kezdemenyezesnek. :((
Paranoia RULEZ. :)) Vagy osszeeskuves elmelet. :)))
Hasonlo. Tegnap haverral beszeltem. Miert lehet az, hogy egy 12 eves
Open Vectra 2.0i (~1250Kg, 130LE) kevesebbet fogyaszt 2-3liter
benzinnel, mint egy uj Skoda Octavia 1.4 (~1240kg, 70LE)? Hol itt a
fejlodes? Ja, az Octaviaban légkondi is van, de az nem okozhat elvileg
ekkora plussz fogyasztast.
--
Udv,
Angron mailto:bodnar.bela at freemail.hu
More information about the Elektro
mailing list