elmeleti sufnituning
Toth, Endre (E.)
etoth4 at visteon.com
Wed Aug 28 14:07:47 CEST 2002
Pontosan ezt a lendkerékre szereltet fogjuk gyártani, itt van
kirakva egy mintapéldány az üzemben.Goromba.Ujjnyi vastag háromfázisú
betápkábel, valami 20Kw teljesítmény, az állórész 10-12db tekercsből áll.
Ha érdekli a listát megpróbálok több, pontosabb infót szerezni.Üdv Endre
-----Original Message-----
From: Angron [mailto:bodnar.bela at freemail.hu]
Sent: 2002. augusztus 28. 13:58
To: György Varga
Subject: Re[2]: elmeleti sufnituning
Szia!
Az ujabb autoknal az a tendencia, hogy mindinkabb a lendkerekbe epitik
be az inditomotort/generatort. Vagyis ugyanaz a szerkezet inditja a
motor, illetve jaro motor eseten ugyanaz a szerkezet alakitja villamos
energiava a forgomozgast. Nincs sem ekszij, sem fogaskerek. Adatok
szerint a meleg motor 0,2s (2 tized masodperc) az inditasi ido. Igy
mar teljesen realis a dolog. Sot indulaskor szinten motorkent segit a
dinamikus, de benzintakarekos kozlekedesben.
Valaki tud konkret infot ezekrol a generator/inditomotorokrol?
Minden infot szivesen veszek.
Ami meg tevedes, hogy a DC motoroknak nagy az inditonyomateke.
Ez a soros gerjesztesu egyenaramu motorokra igaz. Illetve az un.
soros gerjesztesu univerzalis motorokra.
Soros gerjesztes: az alloresz (armatura) es a forgoresz (rotor)
tekercselese sorbs van kotve.
(Csak a felreertesek elkerulese miatt)
Wednesday, August 28, 2002, 9:33:23 AM, you wrote:
> 8/27/2002 7:37:34 PM, Radó Zoltán
> <zrado at leasingtechnology.com> wrote:
> Rakjuk fel a generátor
>>helyére.
> Biztosan kiegeszitene, mert a DC motornak boszme nyomateka
> van allo helyzetben, raadasul meg kuplung sem kellene.
> Csakhogy! Ekszijjal akarod hajtani? Az nem lesz egyszeru.
> U.i. nem alkalmas nyomatek atvitelere. Eppenhogy elbirja a
> generatort, meg azon is szokott csuszni. Fesziteni nem
> lehet, nem birja a csapagyazas.
> György Varga
> ...--- *** --- ...
> GyLAB BT - Budapest
--
Udv,
Angron mailto:bodnar.bela at freemail.hu
More information about the Elektro
mailing list