elmeleti sufnituning

Toth, Endre (E.) etoth4 at visteon.com
Wed Aug 28 14:07:47 CEST 2002


	Pontosan ezt a lendkerékre szereltet fogjuk gyártani, itt van
kirakva egy mintapéldány az üzemben.Goromba.Ujjnyi vastag háromfázisú
betápkábel, valami 20Kw teljesítmény, az állórész 10-12db tekercsből áll.
Ha érdekli a listát megpróbálok több, pontosabb infót szerezni.Üdv Endre

-----Original Message-----
From: Angron [mailto:bodnar.bela at freemail.hu]
Sent: 2002. augusztus 28. 13:58
To: György Varga
Subject: Re[2]: elmeleti sufnituning


Szia!

Az ujabb autoknal az a tendencia, hogy mindinkabb a lendkerekbe epitik
be az inditomotort/generatort. Vagyis ugyanaz a szerkezet inditja a
motor, illetve jaro motor eseten ugyanaz a szerkezet alakitja villamos
energiava a forgomozgast. Nincs sem ekszij, sem fogaskerek. Adatok
szerint a meleg motor 0,2s (2 tized masodperc) az inditasi ido. Igy
mar teljesen realis a dolog. Sot indulaskor szinten motorkent segit a
dinamikus, de benzintakarekos kozlekedesben.

Valaki tud konkret infot ezekrol a generator/inditomotorokrol?
Minden infot szivesen veszek.

Ami meg tevedes, hogy a DC motoroknak nagy az inditonyomateke.
Ez a soros gerjesztesu egyenaramu motorokra igaz. Illetve az un.
soros gerjesztesu univerzalis motorokra.

Soros gerjesztes: az alloresz (armatura) es a forgoresz (rotor)
tekercselese sorbs van kotve.
(Csak a felreertesek elkerulese miatt)

Wednesday, August 28, 2002, 9:33:23 AM, you wrote:

> 8/27/2002 7:37:34 PM, Radó Zoltán 
> <zrado at leasingtechnology.com> wrote:

> Rakjuk fel a generátor
>>helyére.

> Biztosan kiegeszitene, mert a DC motornak boszme nyomateka 
> van allo helyzetben, raadasul meg kuplung sem kellene. 
> Csakhogy! Ekszijjal akarod hajtani? Az nem lesz egyszeru. 
> U.i. nem alkalmas nyomatek atvitelere. Eppenhogy elbirja a 
> generatort, meg azon is szokott csuszni. Fesziteni nem 
> lehet, nem birja a csapagyazas.

>    György Varga 
> ...--- *** --- ...
> GyLAB BT - Budapest

-- 
Udv,
 Angron                            mailto:bodnar.bela at freemail.hu







More information about the Elektro mailing list