xenonlampa
Dukai Zoltan
dex_design at yahoo.com
Wed May 30 12:53:24 CEST 2001
Annyira nyugtalanitott a dolog hogy kimentem es lemertem meg egyszer!
De most ugy hogy jaro motornal ( 14.4 V az akksin) parhuzamosan ket
muszerrel!!!
A 110 / 100 as Tungsramot! szemreveteleztem.
Kozvetlen az akksira kapcsoltam a halogenizzot!
A 100 Wattosnak mondott 5A-t huzott, a 110-es 5.3 A-t
Az ampermero muszeren a fesz eses 0.9V mellett, az izzon 13.3 V volt jo
vastag huzalokat hasznaltam
Eszerint az izzo 70.5/66.5W-ot adott le...
Namost akkor az izzo (110-es) ellenallasa: 2.5Ohm
Hogy ez az izzo leadjon 110 W-ot kell neki 16.85 V!!!!!!!!!!
Azt meg mar majdnem biztos hogy nem birja ki....
Csak az nem vilagos hogy miert jo ez a gyarnak????
Hidvegi Jozsef wrote:
> >Nem! Az akku rendben volt, ez biztos!
> >Parhuzamosan mertem az akksin is a feszt! En sem akartam elhinni
> elsore.....
> >De nem csak a Tugsram ilyen, hogy nehogy ugy tunnjon hogy azt
> szapulom...
> >Ez a helyzet a Philips-el is ami 4x annyiba kerul..... igaz ez nem
> annyira
> >teved.....
> O, nem vagyok en elkotelezve, hogy szabadkoznod kelljen!
> Nem gondoltam, hogy szar lenne az aksi, csak nem jaro motornal mertel,
> tehat nem 13,5 vagy 13,8V-os aksinal. Na meg ezek az ertekek a lampan
> merve adnak elvileg nevleges teljesitmenyt. Akarmivel is van az auto
> behuzalozva, gyarilag nem alkalmaznak masfelesnel vastagabb kanocot erre,
> asszem. Akkor meg: 2-2,5 meter, 20-30mohm + par kontakt, 8-10A, es ki van
> csukva, hogy az izzon meglegyen a szabvanyos 13,5V
>
> hjozsi
More information about the Elektro
mailing list