Help offto

Jozsef Baksay topybear at simpletech.hu
Wed Jul 11 10:01:26 CEST 2001


>errõl jut eszembe: egy ismerõs irodában régebben olyat csinált az alközpont,
>hogy bejövõ hívás esetén, ha a hívott tette le elõbb a telefont, csak utána
>a hívó, akkor a telefon pár másodpercen belül csörgött, a hölgy felvette, és
>konstatálta, hogy ez nem hívás volt.
>Baromi idegesítõ tud lenni napi 50-60 bejövõ hívásnál. Kihívták a
>szakembert, kijött, és teljesen komoly képpel közölte, hogy ez nem az
>alközpont hibája, hanem:
>
>"Rosszul tetszik letenni a telefont."
>
>Ezzel a szakember balra el. Asszem, a hölgy azóta már kap levegõt.

Ilyet már én is láttam. Csak bizonyos telefontípusnál csinálta a 
központunk. Ha nem határozottan tetted le a kagylót akkor vissszacsörgött. 
Ilyenkor határozatlan volt a bontás, elõször csak egy pillanatra bontott - 
ami ugye egy flash-t jelent a központoknak - és adott egy másik vonalat. 
Így mikor rendesen bontott akkor az újonnan kapott másik vonalat tette le. 
A központ meg visszacsörgött egy idõ után, hogy van függõben egy vonalad. 
Lecseréltük ezeket a készülékeket (illetve nálam megmaradt mert én rendesen 
le tudtam tenni :)

Topy

PS: Remélem érthetõen írtam le...





More information about the Elektro mailing list