A het vicce OT

Hidvegi Jozsef jhidvegi at alarmix.net
Mon Dec 31 12:14:23 CET 2001


>Csak egy kis helyreigazitas:
>A benzinnyomasszabalyzo tart allando nyomast, a pumpa csak nyomja mint
>suket...
>Elobbin elvileg lehet is tekergetni, novelve ezaltal az injektorok
>"fenekebe" juto nyomast , ezaltal a befecskendezett
>benzin mennyiseget.->teljesitmenynovekedes.
Asszem nem ilyen egyszeru a dolog. Ha akarok menni pl 100-zal, akkor jobban
fogom nyomni a gazt, ha kisebb a bemeneti nyomas, vagy ha nagyobb, akkor
kevesbe, szoval valahogy ugyanakkora adagokat kell majd az injektornak belonie,
kulonben nem megfelelo a teljesitmeny. Mint elobb irtam, a helyzet kulcsa az
elogyujtas, elotoltes stb kornyeken lehet.
Tenyleg, mikor is fecskendez be ez a hengerenkenti injektor? Mert ha
telitorokbol levegovel megszivja magat a henger, akkor a surites vegen kb 10-12
bar nyomas van!

Masreszt meg vannak ezek az un. Lambda szondak a katalizator kornyeken, es ezek
is beleszolnak, szoval tul sok benzint nem lehet befecskendezni.

(Eleinte szarnak talaltam a termosztatot, hidegnek a motort. Kicsereltem, most
kb 1 literrel kisebb a fogyasztas. Asszem a dusito rendszert a szamitogep nem
allitotta alaphelyzetbe.)

>Hjozsinak:
>Annyira nem ajanlom a dolgot, marmint a fogyasztas kiiratasat.
Lehet, hogy csak addig edekel igazan, amig ra nem jovok, mikor eszik igazan, es
mennyit. Kulonben nalam analog muszerek vannak, nem tapad annyira oda a szemem.
Na meg: ha hazi keszitesu, akar kikapcsolhatora is lehet csinalni, nemde? :-))
Az lenne szamomra az egyik lenyege, hogy ha valami hiba van, egybol kitunik a
pillanatnyi fogyasztas megvaltozasan egy-egy jellemzo uzemallapotban.

hjozsi






More information about the Elektro mailing list