Autos dolgok
Füzesi Arnold
arno at freemail.hu
Sat Dec 29 19:35:22 CET 2001
> De tenyleg, hogyan ? Ez engem is nagyon erdekel de nem tudom elkepzelni.
> Nem igazan a beavatkozo szervet, elvileg sem ertem. Nekem mindig
> hianyzik egy 5.(terheletlen, fekezetlen) kerek amivel merhetnem a
> sebesseget. Honnan tudja, hogy egy kerek csuszik ? Csupan azert mert all
> a tengelyen ? Ez van akkor is ha all az auto.
En is csak talalgatni tudok.
Akkor is mukodik, ha benyomott kuplunggal fekezik az emberik.
Azaz a motorfordulatszambol sem hiszem, kovetkeztetne...
Tenyleg a fekszervo mennyivel hatasosabb, ha nagyobb a
fordulatszam? Azaz benyomott kumplunggal mennyivel kell eroteljesebben
nyomni a feket?
Lehet, hogy az osszes kereket figyeli, es ha valamelyik kilog a sorbol...
De ez sem igaz.
Letaposott hoban nyari gumikkal jartam az elso havazaskor.
Tuti, hogy mind a negy beblokkolt nem egy alkalommal, es akkor is mukodott.
Kalapalt a pedal ezerrel, mig meg nem allt az auto.
Talan a sebessegedbol tudja, hogy marpedig ez az auto ennyi ido alatt ekkora
sebessegcsokkenest nem produkalhat, a "kerek nem allhat meg, mert meg
megyunk elviekben".
Kivancsi lennek felemelt autonal mit csinal.
Mikor a hatso kerekek allnak, az elsok meg a levegoben forognak...
Arnold
More information about the Elektro
mailing list