A het vicce OT

Füzesi Arnold arno at freemail.hu
Mon Dec 24 18:56:03 CET 2001


Nem hiszem. Lehet, selejtes volt, vagy beragadt valamiert a fek (vagy a
fpofa vacakolt),
folyamatosan melegitette, megallt az auto lassan kihult
esigytovabb sokszor->kilagyult.
(Ezt varosban el is tudom kepzelni.)
Utana egy nagy fekezes csinalhat akarmit.
Vagy mindketto, vagy a joeg tudja...
Nem tomegjelenseg azert ma sem tudtommal. (En egy regi SEAT ibizanal
hallottam csak ilyet eddig, hogy deformalodott.)

Ha mar itt tartunk:
Mondjatok mar legyszi olyan fekbetetmarkat, amelyik hidegben is fog
rendesen.
A reklamnak, szerelomuhelyeknek mar nem hiszek, bennetek van a remenyem. :)
Ami most van(fogalmam sincs mi a marka) az rettento jo, de csak azutan
miutan felmelegedett. Utana tenyleg veszett jo, de hidegen nudli.
Alig fog.(ahhoz kepest melegen milyen) Az elso nagyobb fekezes utan kezd el
fogni.
A tarcsak vadi ujak elol, hatul jonak tunnek, ez nem lehet gond.
Vagy ne almodjak, minden fbetet igy viselkedik?!

Arnold
----- Original Message -----
From: Hidvegi Jozsef <jhidvegi at alarmix.net>
To: <elektro at irisz.hu>
Sent: Monday, December 24, 2001 12:26 PM
Subject: Re: A het vicce OT


> >Tudomasom szerint csak cserelni szabad, bar lehet, hogy ezt a gyar erdeke
is
> >tamogatja (hulye lesz megadni a minimalis meretet, inkabb elad neked egy
uj
> >garniturat). A tulsagosan megvasalt, beegetett (kristalyos szerkezetu),
> >deformalodott anyagot viszont szerintem is jobb kidobni, mint
megbuheralni.
> >Regi, ''keleti'' beidegzodes, mashol nem csinalnak ilyesmit.
> Lehet benne valami. Nekem sokaig volt zsigulim, annak 8mm-ig jo volt a
> fektarcsaja, ujonnan 10mm-es volt. Az erdekes modon sosem deformalodott
> fekezestol, annak a legnagyobb hibaja a beragodas lehetett, ha lefutott
teljesen
> a fekbetet, es vas a vason csuszott. Ilyenkor visitasra hajlamos volt a
fek.
> Elofordult tobb izben (nem egy tarcsan!), hogy a helyen en is
leszabalyoztam egy
> speci eljarassal, szoval nem esztergapadon, utana mindig elmult a fek
hangja. A
> 8mm-t soha sem kozelitettem meg. Ez egy olyan bika acelontveny egyben a
> csapagyhazzal, hogy elkepzelhetetlennek erzem, hogy fekezestol
deformalodjon.
> Ezekszerint a "jobb autokban" mar gagyibb, anyagtakarekosabb megoldasokat
> alkalmaznak?
>
> hjozsi
>
>
>
>
>
>







More information about the Elektro mailing list