legkondi
Dukai Zoltan
dzoolee at yunord.net
Sun Aug 5 19:54:35 CEST 2001
Nem ezert nem tud menni...
A faternak is volt mar par esete amikor hidegen autobol kivett uj kompresszor nem indult...
Hidegen ertsd a telet, a 12 fok az szerintem nem kellene hogy problemat okozzon!
A megoldas az olaj! Nagyobb hidegben ugy osszesurusodik a kompresszorban hogy az nem tud
felporogni...
Autopumpanak is hasznalunk egy regi darabot, azt telen fejjel lefele forditva indjuk es neha
megprobaljuk visszaforditani, egy ido kell neki mire felmelegszik....
Mivel most ertem haza es 120 erkezett uzenetet meg nem olvastam el igy lehet hogy mar mas is
valaszolt...
Szabados Isván wrote:
>
> Dukai Zoltan <dzoolee at yunord.net> 2001.07.30. 11:30:20 +2h-kor írta:
>
> > Udv
> >
> > A legkondicionalok is ugyanugy mukodnek mint a tobbi hutogep:
> > A hutogazt keringetjuk korben a csovekben
> > Egy kapillariscsovon atreselve a folyekony gaz legnemube megy at (porlad),
> > ekkor hot von el a kornyezetebol, ilyenkor ott hideg lesz... :o)
> > A masik oldalra erve a gaz cseppfolyosodik es leadja a felvett hot, melegit
> > :o)
>
> Evvel kapcsolatban lenn egy kérdésem.
> A normál hûtõgépek nem mûködnek hideg helyen. Ez alatt kb. 10-12 fokot kell érteni.
> Ennek mi az oka?
> Én csak azt tudtam kitalálni rá, hogy ezen a hõmérsékleten(és azon a nyomáson amire a kompresszor felnyomja) már cseppfolyós
> lesz a töltõgáz a hátúl lévõ hûtõ után, és ezért nem tud átmenni a kapillárison (amennyiben azt gáz halmazállapotra méretezték).
> Mi a véleményetek ???
> Remélem jól jön egy ilyen hüvös kérdés ebben a dög melegben :)))
>
> --
> Üdvözlettel Szabados István <szabados_i at dpg.hu>
>
More information about the Elektro
mailing list