Portocom atveres

Szabados Isván szabados_i at dpg.hu
Fri Apr 13 21:54:29 CEST 2001


AntForce <antforce at cyberspace.mht.bme.hu> 2001.04.13. 14:52:26 +2h-kor írta:


> 
> Egy ügyfelünknek Portocom laptop akkumlátorra volt szüksége. Én beteg 
> vagyok jelnleg,
> így elküldtem a barátnőmet aksiért a Portocomhoz. A 22 éves lény bement, 
> kapott egy
> aksit. Kicsit gyanus volt, hogy 98-as matrica volt rajta, de gondoltam 
> nincs más
> matricájuk, előfordul.
> 
> 
> Az akkumlátor nem működöt. visszaküldtem egy kollegát, akit elhajtottak 
> hogy Hát ez
> bizony nem az az aksi amit eladtak.
> Érdekes, mert felírtuk az aksi tipusát mikor idekerült hozzám, így 
> összekeverni se
> lehetett, ráadásul a rossz aksi csont fekete volt, ami miatt a típust 
> leolvasni nem
> tudtuk, így Portocom 6100-hoz kerestük az aksit, ezen meg rajta volt minden 
> paraméter.
> Szóval az összekeverés kizárva.
> Telefonálásunk során kiderült, hogy bizony ez egy régi rossz akkumlátor 
> amit kaptunk.
> 
> Számomra nem a 20ezer forint a borzasztó, hiszen a reklamálás utáni nap 
> vettünk még

Nem tudom milyen akksi kell a 6100-ba, de nekem egy 978-asba 60ezer lenne az akksi. Egyenlőre halogatom.



> egy aksit, amin már jó matrica volt,hanem az, hogy odamegy egy fiatal lány, 
> vesz
> egy aksit, és KÉPESEK átverni.
> 
> Egy biztos, vállalkozásom nem egy Portocom Notebookot adott már el, de az 
> biztos, hogy
> többet SOHA.
> 
> Ant
> 
> PS: Mielott megirtam ezt a levelet nagyon leellenoriztem magamat, nem 
> akarok alaptalanul vadaskodni.

Én sem vagyok megelégedve velük.
Nekem már másodszor tört el a kijelző egyik zsanérja. Mind a kétszer 1 évet birt ki.
Pedig piszkosul vigyázok a gépre, de hiába ha valami faszkalap olyan konstrukciót csinál amiben egy mástól 1cm-re lévő
kis M3-as csavaron adódik át a műanyag hásnak a képernyő tartónyomatéka. A két kis M3 anya körül a műanyag kb. 2mm két szar kis bordával merevitve.
A zsanér meg jó szoros mert a képernyőnek azért van súlya illik normálisan megfogni, nehogy egy kis huzat lecsapja az egészet.

No szóval most egy hónapja tört el másodszor. Nosza el a szervizbe, hogy cseréljék ki garanciában (szerencsére 3 év garanciával vettem a készüléket).
Rendben 3 napra tudjuk vállalni, mondja a munkafelvevő.
A megadott napon érdeklődőm, hogy elkészült-e? 
Még nem, mondják.
Mikor lesz kész kérdezem?
Kapcsolják a szervizt.
1 perc múlva: nem tudom kapcsolni a szervizt mindenki ügyféllel van. 
HmHmmmm. Jó majd később hivom. Más dolgom volt aznap már nem hiztam őket.
Másnap ugyanez lejátszódik. Kezdek kissé bosszús lenni, a gép kellett volna.
Harmadnap (illetve 6.nap) már kissé bosszus vagyok ezért az ügyfélszolgálatos utánanéz.
2 perc múlva közli, hogy sajnos még nincs kész, mert eltörött a fedél (persze ezért vittem be) és meg kell ragasztani és az idő.
Na erre piszokul berágtam és udvariasan de erélyesen elmondtam (nem kioktattam) neki, hogyugyan már garanciában nekem ne ragasztgassanak
semmit hanem cseréljék ki iújra.
A törvény szerint garanciális gépen még használt alkatrészt sem szabad használni a javitáshoz, nem hogy ragasztgatni.
Másnapra kész volt a gép.

Ezt azért nem vártam egy ekkora cégtől.


Ezek után otthon egynapi munkával szobrászkodtam bele két megfelelően kialakitott 1.5-es lemezt, hogy az emlitett 1cm helyett kb. 5 cm legyen az erőkar,
a zsanért meg csak éppen annyira szoritottam meg (állitható ugyanis) hogy 45 fokban még megtartja a képernyőt utána már szépen lecsukódik magától is.

Szóval egy több mint félmilliós gépet azért illene ennél jobban megkonstruálni. Ráadásul pont azt a részét amit nap mint nap muszály nyitogatni.


-- 
 	Üdv    István   <szabados_i at dpg.hu>
                                        ICQ: 61912391




More information about the Elektro mailing list