sebessegmeres maskeppen
szm
szm.eucomp at mail.matav.hu
Sun Oct 15 00:50:52 CEST 2000
> Kimentem megvizslatni kozelebbrol.
>
> Mentem egy teherauto mogott PONTOS volt! (az en km. oram szerint)
> Mentem motorbiciklis mogott egy kort, az is pontos volt!
Az esetek nagy tobbsegeben az, ill. a meresi hiba maximuma
egzaktul megadhato. De _nem mindig_.
A meresi hiba a sebesseggel no. Ezt a hurkok elhelyezesevel
szoktak kompenzalni (autopalyan tavolabbra vagjak be).
> Biciklisre nem reagal!!
Beallitastol fugg, megoldhato (de mas okok miatt nem celszeru).
Motorost biztonsaggal detektalni kell.
> Probaltam az en km.oram szerint 40,55,70,88,105(ezt csak halkan:-(( )
> nem volt 3-5 km-nel tobb elteres!!
> Szerintem egy induktiv hurok. Az aszfaltba majdnem a teljes forgalmi sav
> szelessegu bemaras latszik, aminek a haladasi irannyal megegyezo szelessege
> olyan 70-80 cm. A masik hurok ugyanekkora, kb 3 m-re vannak egymastol!
Ket-harom menetet szoktak lefektetni, szabadgyokos bitumennel kiontve.
A kor josagi tenyezo elhangolodas van merve.
> Mivel a ket hurokra a RAHALADAS feltetelei pontosan azonosak,
> (merthogy ugyanazzal az autoval mesz), ra tok mindegy mivel mesz ra
> (a biciklisbol kiindulva,csak legyen egy bizonyos femtomeg,
> vagy esetleg sebesseg, igaz mondjuk 15-tel nem probaltam).
Ellenpelda1: ferden oldalrol erkezel valamelyik hurokra (elozes).
Ellenpelda2: eros fekezes
Evekkel ezelott mar felmerult, hogy buntetesre lehet-e hasznalni.
Akkor az volt a vegkifejlet, hogy nem. Hogy mondjak egy aranyt:
100-bol 3 meresnel "elfogadhatatlanul" nagy a hiba, -kulonbozo- nem
feltetlenul merestechnikai okokbol (marmint buntetesre, figyelmeztetesre
tokeletes)
--Udv: szm
>
>
>
>
>
>
>
More information about the Elektro
mailing list