120 LE

Hidvegi Jozsef jhidvegi at alarmix.net
Tue Nov 14 18:03:47 CET 2000


>Már bocsánat, ha félreértettétek a szavaim. Én nem a kicsi autókat blamálom.
>(most vettem egy KisPolszkit)
>De miért kell a Trabantnak vagy a skodának 110-el repeszteni?  Hol a
>biztonsági tartalék, amikor nem a fékre hanem a gázra kell rálépni. már
>sokszor voltam abban a helyzetben, hogy150-160-nal kellett elmenekülni egy
>ütközés elől. (nem annyival utaztam).

Hat igen, PJG, valoban felre lehetett erteni. Orulok, hogy megsem ugy vagy a
dologgal.
Kulonben hogy miert is kell neha a gyengebb autoval is elozni? Mert a jo
autokban is tudnak borzasztoan gyakorlatlan, kifejezetten fe'lo"s, nemegyszer
ugy erzem, felig vak emberek ulni, es idegbajt kap az ember, hogy ha van az ut
szelen egy fa, akkor mar lelassit 40-re, teljesen feltart minden szarsagert,
es amikor el tudnek mellette menni, akkor csodak csodaja, megtalalja a
gazpedalt.
Rosszabb esetben van egy meg kellemetlenebb dolog: "lassan akarok menni, de
legelol". Nna, ezt qrvara utalom. Az ilyet raketaval tudnam eltavolitani magam
elol. Es erdekes modon, sosem regi, szoc. autok az ilyenek, mindig valami nagy
es draga batar egy felfuvalkodott alakkal, esetleg bunkofonnal es
napszemuvegben (borus idoben is). Na  jo, az utobbiak nem mindig igy vannak,
gyakran egyszeruen csak no" az illeto. :-))
(Tudom, talan igazsagtalan vagyok a nokkel, de vallalom.)

hjozsi





More information about the Elektro mailing list