120 LE

Hidvegi Jozsef jhidvegi at alarmix.net
Tue Nov 14 11:57:19 CET 2000


>Tudod, miért csinálja? Mert a Trabi - mint néhány más kisebb autó is -
>gyenge. Ha egyszer végre felgyorsult, akkor a legnagyobb kincse a
>lendülete, mert ha kénytelen fékezni, akkor sose gyorsul fel többet.
...
Orulok, hogy ezeket leirtad.
Nem akartam kekeckedni, mert az rossz vert szul, de hasonlo gondolataim
tamadtak.
Erdekes, hogy Mo-on automarkak szerint csoportosulnak az utakon az emberek:
ertekesebb, ember, alacsonyabbrendu ember.

Ehhez tennem hozza, hogy bizony nagyon gyakran tapasztalok olyanokat, hogy
elottem cammog (szo szerint, 30 alatt megy) egy allatnagyereju jargannyal egy
holgy (ez a gyakori). Megelozni keptelenseg, mert a keskeny ut kozepen megy
nagy felelmeben. Valszleg nem erzi az autoja mereteit. Legutobb is nagyon
siettem volna, es egy terepjaroval kovette el velem. Alig birtam ki, vegulis
valami hirtelen kis resen el tudtam iszkolni. Fel sem ebredt ezalatt. Masok
pedig mobiltelefonalnak, es kozben tok feltartjak a forgalmat.

Na mindegy, ez nem kozlekedesi levlista. :-)
De hogy ne legyen teljesen OT: a multkor a radioban egy musor volt az
autofeltoresekrol. Megallt a kezemben a csavarhuzo, amit hallottam: lehet
kapni (!!) olyan ketyeret baromi dragan, ami akarmilyen ugrokodos
ajtonyitogatot kikodol hamar, es mindenfele gyari vedelemmel ellatott autot el
tudnak lopni percek alatt.
Ezert javasoljak, hogy ha valaki valoban meg szeretne tartani a jarganyat,
valami speci, teljesen egyedi cuccot epitsen bele. Meg ha kokorszaki,
mechanikus takolmany, az is jobb, nem tud ra felkeszulni elegge a tolvaj, aki
nemegyszer roppantul profi.

hjozsi





More information about the Elektro mailing list