fenymasolo

Kis Norbert norbi at kzs.hu
Mon May 8 13:28:56 CEST 2000


Szia!

>Semmi zaj, semmi se mozdul, csak siman lecsapja, >abban a pillanatban,
ahogy megnyomom a "reset >kart".

Ideiglenesen vedd le a beegeto hengerben levo kvarccsorol a csatlakozot, es
nezd meg, mit csinal anelkul. Ha ott van zarlat, vagy egyszeruen a cso tul
sokat kajal, akkor most a helyen fog maradni az automata! :-)

Emellett kezzel attekertetnem a motorral a sinen a kocsit parszor. Lehet,
hogy megakadt valami, esetleg lelazult/elkoszolodott valamelyik erzekelo.
Mielott uzembe helyzitek a gepet, egy alapos takaritas sem fog artani. (Opto
erzekelokrol a tonerport, illetve tukrokrol/uveglaprol ami csak rarakodott!)
Ettol meg szokott juhaszodni a rakoncatlan masina is.

A hohengerre visszaterve: Ha nem veri ki a biztositekot a csati levetele
utan, akkor probald meg egy nagyobb automataval. (16A/BS!!!)
Nemelyik masina keszenleti allapotban elofuti a hengert, es a teljes aramot
csak a tenyleges uzemben kapcsolja ra. A ket aramfelvetel lenyegesen elter.
Lehet, hogy az elofutes nem megy, igy a szal hidegellenallasa a felelos az
automata leoldasaert... (Egy mutatos voltmerovel ellenorizni kell. Azert
mutatos, mert a gyujtasszoget erosen maceralja az elektronika!)

>Nem, ottmaradt kb 3/4 uton, a lampa elaludt, >paper jam led villogni
kezdett es igy van azota >is.

Tipikus szorulas, vagy erzekelo hibanak latszik.
Ha aszinkron motor van benne, akkor esetleg a segedfazis kondijara is
erdemes par pillantast vetni, lattam mar ilyen hibat is.

>Udv: Po:li

Udvozlettel:
			Norbi.







More information about the Elektro mailing list