Re: RE: Diesel adagolo, bicikli km-ora, stb.

MyChroLesLie mediavox at mail.digitel2002.hu
Fri Mar 17 19:55:16 CET 2000


Sziasztok!

Nos, erdekes volt az iras valoban, jo az otlet is, es teljesen igaz minden
ami ott le van irva, Csak az a gond, hogy ez mar tulsagosan elbonyolitja a
dolgokat, es nem utolso sorban nagyon megdragitja, mert ugye a meres es
kiertekeles nem egyszeru ebben az esetben. Es akkor meg nem beszeltem
arrol, hogy a szondak (erzekelok) beepitese sem tul egyszeru.
No es mi van a kocsi mozgasaval? Mivel ha a kocsi ugrabugral (ez ugye a
magyar utakon nem is meglepo), akkor az egesz tank is ugral, benne a lotty
is, ami bizony megzavarhatja az erzekeloket.
Vagy rosszul latom a dolgokat?
Eddig meg mindig a legegyszerubb, legmegvalosithatobb, es legolcsobb
megoldasnak azt a megoldast tartom, ami ugy mukodik, hogy gyujtast adok,
ekkor gyorsan megnezi a komputer mi az abra a lottyel a tankban, azaz
megmeri, ez peldul jol megoldhato lenne a szintmeressel, ami egy cso
fuggolegesen a tankban, benne egy dugyattyu szeru valami, amit a lotty
szintje felnyomja (vagy leengedi),a dugattyu egy konnyu rudat mozgat, ami
meg tekerget egy tobbmenetes precizios potit (errol mar irtam). Ezutan tobb
meres nem is kell, mert a komputer mar tudja hany lityko lotyog a tankban,
ezutan az atfolyasmeron elment lotty mennyiseget levonja a tankan levoebol,
es maris megvan minden adat. Termeszetesen a szonda kalibralasat egyszer
alaposan meg kell csinalni, ez nem vitas. De csak egyszer es nem olyan nagy
dolog az.
Szerintetek?

Udvozlettel, minden jot:
MyChroLesLie
mailto:mediavox at mail.digitel2002.hu
Ekezet & HTML ready

----- Original Message -----
From: Csaba <pinty at freemail.hu>
To: <elektro at irisz.hu>
Sent: Friday, March 17, 2000 11:46 AM
Subject: RE: Diesel adagolo, bicikli km-ora, stb.


> Kálmán Miklós<MKalman at MOL.hu> írta:
>
> > Epp az lenne a poen, hogy a "bonyolitassal" ki lehetne szurni ha egy
kedves
> > benzinkutas epp nem a kut altal mutatott mennyiseget toltotte be a
tankba..
> >
> > Udv: Arrow
> >
> > >Nem ertem miert bonyolitjatok. Miert van a kocsiban a szamitogep?
> > >
> > >Ures tanknal lenullazom a szamitogep mennyiseg tarolojat.
> > >Tankolok a kutnal, beutom a tankolt mennyiseget.
> > >
> > >A fogyasztast pedig kivonom belole.
> > >
> > >Biztosan nem lesz jo elsore de egy ido utan beall.
> Sziasztok!
> Sajna csak nagy kesessel tudom olvasni a listat,de ez atema mar joidelye
gyuruzik.
> A megoldas elvileg roppant egyszeru.A tankot felfogato bakokra nyomasmero
elemeket
> kell szerelni,es kesz! Regebben pont itt volt tema a monitorok
touch(tapogatas erzekelse)
> Ott a standard moncsi talpat 4 db pontos meroegysegre allitjak,es a
meroegysegek
> jelvaltozasait kalibraljak be:ha a tetejen nyomom meg a moncsit akkor
ilyen aranyu jelek
> jonnek,ha az aljan akkor meg emilyenek,es a satobbi.
> Igy aztan lotyoghet barhogy a lotyy a tankban,csupan feldolgozas kerdese
a pontos
> mennyiseg.Tankolasnal is pontos a dolog,mert a betankolt mennyisegnek a
sulya pontosan
> merheto,es a fajsuly alapjan a kijelzes barmiben azonnal pontos!
> Vagyis ha a belso szamlalod nem ugyanazt mutatja,mint a kute akkor
jogosan becsapva
> erezheted magad.
> Sot! 2 legyet 1 csapasra,mert nem kell kulon merni a dizelnel a
visszafolyast,hisz ami
> visszacsurog a tankba az ott nyomja a sulyt.Evidens!
> Udvozlettel
>  Pinty
>
>
>






More information about the Elektro mailing list