Diesel adagolo, bicikli km-ora, stb.

Kálmán Miklós MKalman at MOL.hu
Tue Mar 14 10:09:42 CET 2000


Amugy bar en is irtam az ultrahangot tolatoradart stb. De Lehet csak a
gyarilag bent levo uzemanyag szint merot kene pontositani.. Pl. poti atteker
erzekenyebbre, vagy + mechanikaval nagyobb kitero mozgasuva alakitani az
uszo okozta mozgast, es erzekenyebb potit tenni ra. Skoda erzekelojere
emlekszem, olyat lattam. Ott nagyjabol olyan mint a WC tartaly uszoja, egy
kar vegen van az uszo, es a szint valtozasatol fuggoen olyan 60-70 fok
elfordulast viszi at a potira a szerkezet. A benzin logykolodesere az a
gondolat tamadott meg, hogy valamivel csillapitani kene az erzekelo kar,
uszo akarmi mozgasat, mint egy *ill ketto + alul felul* lengescsillapitoval.
Ez tudna kovetni az uzemanyag lassu fogyasat, viszont a pillanatonkenti
mozgasok nem nagyon zavarnak. Itt a gond csak tankolaskor van, mivel lassan
allna be a tele tank jelzesre a szintmero. Lasd pl. Suzuki. Mire hazaerek a
kuttol, akkorra all be nagyjabol telire :) Epp emiatt a
uzemanyagszinterzekelest nem a gyujtasra kotnem, hanem a kilometerszamlalo
nullazogombjara :) IGy mondjuk elvesz 3-4 km-nyi benzin *mire beall a
szinterzekelo* de szerintem ez nem olyan veszes.

Udv: Arrow

> > Ez elvi oldalrol megoldhato. Az egesz ultrahangos dolgot egy bemerulo
> > csobe kell helyezni. A cso aljan egy kicsiny furatot kell hagyni, hogy a
> > lotyoges ne tudjon bemenni a csobe. Maris egy folyamatos es nem
> > mozgo (csak lassan) szint van, amit merni lehet. Talan meg kapacitiv
> > uton is, vagy valamilyen bemerulos elven.
> Meggondolando az otlet! Jol hangzik, de mennyire kivitelezheto ez? Mert
> azert ugy kellene ezt atgondolni, hogy a legegyszerubben megepitheto
> legpontosabb adatot ado mero-rendszert kapjuk, no es persze nem
> elhanyagolhato a megvalositas anyagi resze sem. :-)
>





More information about the Elektro mailing list