Uzemanyagmero elektronika
MyChroLesLie
mediavox at mail.digitel2002.hu
Mon Mar 13 20:46:45 CET 2000
> magyarul lotyog (gyorsitas, fekezes, kanyarok, padkara parkolas, stb.)
> Ezert is nem javallottam a tartalyszintet mint kiindulo jelet a
> fogyasztasmereshez. De talan kozvetlenul tankolas utan egyetlen meressel
> *nem olyamatos, ill idoszakos meres* megoldhato lenne a dolog.
Belegondolva nem rosz. Ez meg automatizalhato lenne ugy, hogy mikor
gyujtast adsz a komputer lekerdezi a szintmerot, es regisztralja, Innen
aztan az atfolyasmero segitsegevel mindig kivonja menet kozben az
"elfogyaszztott" mennyiseget, igy mindig pontos erteket kapunk az
ua-tankban levo folyadek mennyisegerol. Persze ehhez egy jol kalibralt
rendszer kell. Csak az a kerdes, hogy hogyan lehetne pontosan kalibralni a
tankot.
> Johet a lassan szokasos ledorongolas :)
Ugyan minek? :))
Mar csak az a kerdes, hogy milyen tipusu UH-par lenne jo ehhez? Es hova
kellene azt szerelni? Na es hogyan?
> Amugy a fogyasztasmerovel kapcsolatban ok, tevedtem. Nem ismerem
> kozelebrol, csak a motor a tartaly es a benziszallitas modja alapjan
> gondoltam, hogy talan visszafolyoag is van a wartburgon. Ezek szerint
> nincs.
A wartburgot nem tom, hogy van. En eredetileg egy Diesel Vectrara
gondoltam.
> Ujabb felvetes.
> Mi akadaja annak, hogy ket trabi/wartburg atfolyasmero legyen bekotve?
> Egyik az egyik masik a masik agra? A ketto kulonbozete *jelsuruseg
> kulonbseg* adna a jelet a tenyleges uzemanyagfogyasztashoz.
Elvileg ennek semmi akadalya szerintem. Logikus a felvetes.
> Udv:
> Arrow
Udvozlettel, minden jot:
MyChroLesLie
mailto:mediavox at mail.digitel2002.hu
Ekezet & HTML ready
More information about the Elektro
mailing list