Diesel adagolo, bicikli km-ora, stb.
MyChroLesLie
mediavox at mail.digitel2002.hu
Sun Mar 12 13:51:48 CET 2000
Szia!
> > Na most mar egesz jol ertesult vagyok a
> > kulonfele befecskendezo berendezesek
> > lelkivilagaban :-)))
> > viszont egyvalamit nem ertek...elvileg
> > minden a benzintankbol indul ki egy darab csovon nem?
> > Oda csatlakozik az adagolo/karburator/befecskendezo
> > minden istennyila egy darab csovon at...vagy
> > rosszul ertettem? Mert akkor csak ezt az egy csovet
> > kene atfolyasmerovel ellatni....
> > Vagy ha van bele visszafolyo ag, akkor abba is rakok
> > atfolyasmerot, es a ketto kulonbseget szamitom.
> > Mi hibadzik a gondolatmenetemben?
Semmi. Eredetileg en is erre gondoltam. Sot, csak egy atfolyasmero kellene,
mivel a tanknal egyetlen egy cso megy az adagoloig, illetve meg elotte van
egy megszakitas, a gazolajszuro. Ide ez ele is lehetne rakni az
atfolyasmerot, nem?
> Masik otlet: Tank tetejebe beszerelni egy olyan ultrahang adovevot ami
> birja az uzemanyagot. Neha megloni es a visszaverodesi idobol
> megvan az uzemanyagszint. Ez menet kozben lotyog, de allo helyzetben
> vagy sima uton egyenes vonalu egyenletes mozgas kozben vizszintesen
> all. Valoszinu 2 UH fej is kell, mert "magas vizallasnal" kisebb lesz a
> visszaverodesi ido mint az adofej mechanikus lecsengese.
Ez ket ok miatt nem jo. Mi van ha mondjuk egyfolytaba megyek 300km-ert
autopalyan megallas nelkul. Mert ekkor ugye mozog a kocsi. Nomarmost, ha
ekkor (mivel mozgasban van az auto), akkor vagy nem nezi a szintet, de ekkor
maris hamis erteket mutat a komputer, mivel szerinte nem fogy uzemanyag, ha
meg mondjuk hegyvideken lakom, megallok, es a kocsi nincs vizszintben, akkor
maris hamis ertek van megint. Szoval szerintem ez egyrest tulsagosan
bonyolult, es nagyon pontatlan. En meg mindig amellett vagyok, hogy a
gazolajszuro elott legyen egy atfolyasmero, es csokolom. Ugyanis ha jol
lattam, itt a tankig csupan egyetlen egy cso megy (illetve jon).
Udvozlettel, minden jot:
MyChroLesLie
mailto:mediavox at mail.digitel2002.hu
More information about the Elektro
mailing list